loading...
پیکو دانلود
mamtech بازدید : 706 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (1)

http://s1.freeupload.ir/i/00078/3wuvsz6f6few.jpg

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

mamtech بازدید : 374 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00078/lba7q36ongmw.jpg

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

mamtech بازدید : 381 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

http://s5.freeupload.ir/i/00078/uex6akvzzo2a.jpg

یک بازی پلاتفرمر و معمایی است که از نظر منتقدین کاملا تحسین شده است و موفق شده است که جوایز بسیاری را برای سازندگانش به ارمغان آورد. دلیل موفقیت Never Alone را نمی توان تنها در یک عامل خاص جستجو کرد. زیرا بر روی تمامی جنبه های متفاوت بازی مثل طراحی، داستان، هدف دار بودن، صدا و ... به خوبی کار شده است. برای نوشتن داستان این بازی که در مورد زندگی، سنت ها و سختی های پیش روی مردم بومی آلاسکا است، از خود این مردم کمک گرفته شده است تا بازی بتواند در زمینه روایت داستان واقعی مردم و معرفی فرهنگ اینیوپیات ها  کمال صداقت را به جای آورد. این بازی که با نام اصلی Kisima Ingitchuna منتشر شده است، داستان سفر حماسی کودکی به نام نونا را روایت می کند که همراه با یک روباه سپید، منشا طوفان سرد و سهمگینی را جستجو می کند که شدت آن در حدی است که می تواند تمامی آن چه را که تا به حال نونا دیده و یا شنیده است، نابود کند!

mamtech بازدید : 368 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

http://s5.freeupload.ir/i/00078/e565580pojzd.jpg

در هر سنی که باشید بازی Tommy Tronic شما را کنجکاوانه به دنبال خود خواهد کشید!
Tommy Tronic یک بازی پلتفرم زیبا است ک شخصیت اصلی آن پسر نوجوانی به نام تامی است که به دنبال ماجراجویی به یک جنگل عجیب و غریب و خالی از سکنه رفته است. ولی این جنگل بیش از یک جنگل ساده است و حیوانات خطرناک و سبزیجات جهش یافته ای مانند گوجه فرنگی و هویج عصبانی در کمین تامی هستند و ... . تامی می تواند از قدرت یو پی اس و سلاح هایی که در اختیار دارد استفاده کند و از میان آن ها راه خود را باز نموده و مناطق بیشتری را کشف کند.

ویژگی های بازی Tommy Tronic:
- گرافیک سه بعدی کارتونی
- کاراکترهای سه بعدی
- گیم پلی ساده
- بازی سرگرم کننده
- مراحل مختلف
- مناسب برای تمام سنین
- و ...

mamtech بازدید : 376 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/1aq28nw7opio.jpg

همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همچنین شما می توانید برنامه های مختلفی را باز کرده و همزمان از برنامه ها استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید پیکو دانلود .

mamtech بازدید : 570 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/61fjgs2bfge9.jpg

یک نرم افزار عالی برای دوست داران موسیقی میباشد که به تازگی نسخه ی اندرویدی این برنامه برای شما دیوایس داران آندروید توسط شرکت بزرگ ۲beat عرضه و به قیمت ۴.۹۹ دلار در استور های اندرویدی به فروش میرسد.این برنامه یک ترتیب سنج موج‌گرای ابداعانه است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ژست‌های ساده صداها و حلقه‌های منحصربه‌فرد بسازید. می‌توانید در تنها چند دقیقه موسیقی‌های باکیفیت از هر سبکی بسازید.همچنین می توانید با تغییر طول موج های موسیقی ها صدای آن ها را افزایش دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید پیکو دانلود .

mamtech بازدید : 539 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/503l8bcxcs20.jpg

یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید فرز دانلود .

mamtech بازدید : 509 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/x6bo95v9hqgm.jpg

وقتی شما روی فایلی کلیک راست میکنید و گزینه Copy را میزنید، آدرس آن فایل در حافظه ای به نام کلیپ بورد (Clipboard) ذخیره میشود. سپس وقتی در جای دیگری گزینه Paste را میزنید، ویندوز این حافظه را میخواند و میفهمد که چه چیزی را باید در اینجا Paste کند.اما برخی از نرم افزارها هستند که میتوانند Clipboard را مدیریت کرده و به تعداد نامحدود حافظه موقت کلیپ بورد در اختیار شما قرار دهند. PasteCopy.NET ابزاری رایگان برای مدیریت حافظه موقت (Clipboard) کامپیوتر است. این نرم افزار از هر چیزی که در حافظه کامپیوتر خود به صورت موقت برای استفاده در جایی دیگر کپی تهیه کنید یک سند می سازد و توانایی ضبط چندین آیتم را در درون خود دارد که می توانید هر کدام از این آیتم ها را با یک تک کلیک و یا یک میانبر صفحه کلید دوباره به حافظه موقت کامپیوتر خود منتقل کنید. با این توضیحات، اگر احساس میکنید که این نرم افزار به درد شما میخورد پیکو دانلود ،

mamtech بازدید : 523 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/nz9jmwpflva7.jpg

نرم افزاری فوق العاده کارآمد برای ذخیره ساختن ویدیوها و فایل های صوتی مشاهده و شنیده شده درون مرورگرها می باشد. اگر ویدیو یا صوتی را در مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر مشاهده یا شنیده اید و امکان دانلود آن را نداشته اید ، میتوانید توسط VideoCacheView درون cache مرورگر و ویندوز خود را به صورت حرفه ای جستجو نموده تا اگر ویدیو یا صوت شنیده شده درون کش وجود داشت به راحتی آن را انتخاب نموده و درون هارد دیسک خود ذخیره کنید تا دیگر نیازی به دانلود یا مشاهده مجدد آن نداشته باشید و در دنیای آفلاین نیز از آن استفاده نمایید. این نرم افزار بسیار ساده است و کافی است بعد از مشاهده نسبت به جستجو اقدام کنید تا فایل های صوتی یا تصویری قابل ذخیره سازی را برایتان لیست نماید و شما نیز انتخاب کنید. توجه نمایید نرم افزار تنها از مرورگرهای Firefox و Internet Explorer پشتیبانی نموده و به راحتی با فرمت های Flv و Swf سازگاری دارد پیکو دانلود .

mamtech بازدید : 640 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/jmdwzn2gcfnb.jpg

نرم افزاری برای ضبط صدا می باشد . این برنامه ضبط صدا برای کارکردن مستقیم با sound card طراحی شده است، بنابراین قادر خاهید بود تا تقریباً تمامی صداها را از روی sound card با کیفیتی خوب، ضبط کنید و تمامی ویژگی های یک ضبط حرفه ای را به همراه پشتیبانی از mp3، برای شما فراهم نموده است. شما همچنین قادر به ضبط صدا از میکروفون، دستگاه های line-in و ضبط صدای در حال پخش از تمامی برنامه های کاربردی تحت ویندوز شامل Winamp, Real Player, Windows Media Player و … خواهید بود پیکو دانلود .

mamtech بازدید : 405 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/85y09scw4se8.jpg

نرم افزار آنالیز کننده سیستم است. یعنی هر اطلاعاتی که از هر جزء سیستم ( چه سخت افزاری و چه نرم افزاری ) بخواهید ، در اختیار شما قرار می دهد. مثلا می توانید اطلاعاتی در رابطه با : CPU ، چیپ ست ، آداپتور ویدیو یی ، پورتها ، پرینترها ، کارت صوتی ، حافظه ، شبکه ، ورودی های ویندوز، AGP، رابطهای ODBC ، USB2, 1394/Firewire و غیر .این اطلاعات می تواند هم موجب تسریع و هم موجب ذهیره وقت شود چرا که این اطلاعات به صورت دستی مشکل بوده و مدت زمان زیادی را باید کاربران مبتدی برای بدست آوردنش صرف کنند. رابط کاربری برنامه ساده و بصری بوده و دسترسی به تمامی ابزارهای ان مقدور می باشد پیکو دانلود .

mamtech بازدید : 403 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/v1ppcgzi7r9d.jpg

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین پلیر های پخش موزیک به صورت حرفه ای با موتور رندرهای صوتی فوق العاده و با کیفیت است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده .با Neutron Music Player می توانید در محیطی کلاسیک موزیک هایتان را با بالاترین کیفیت ممکن یعنی ۳۲ و ۶۴ بیتی پخش کنید و تجربه متفاوت ترین موزیک پلیر را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید! این پلیر تمامی فرمت های صوتی را به طور کامل پشتیبانی می کند و با داشتن این پلیر دیگر نیازی به پلیر صوتی دیگری برروی اسمارت فون خود ندارید و تمامی فرمت های رایج را با سرعت و کیفیتی بالا پخش می کند. از ویژگی های این پلیر می توان به پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی و صوتی، داشتن فیلتر رامبل DSP برای محافظت بیش از ظرفیت بلندگوها از فرکانس های زیر ۲۰ هرتز، قابلیت ایجاد لیست پخش از موزیک ها، قابلیت مرتب سازی موزیک ها بر اساس نام خواننده، سبک، پارامتر های آهنگ و کاربرپسند اشاره کرد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید پیکو دانلود .

mamtech بازدید : 443 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/js4yeq7ipxbr.jpg

سازندگان بازی های World of Goo این بار توانسته بازی زیبا و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید را طراحی کنند.Little Inferno بازی سرگرم کننده در سبک بازی های Casual مخصوص سیستم عامل اندروید است .تنها کاری که شما می توانید در این بین انجام دهید سفارش مجموعه ای طبقه بندی شده از آیتم ها و اسباب بازی هایی می باشد که پس از آماده شدن آن ها در کسری از زمان شما آن ها را با کشیدن در این شومینه قرار می دهید و آنها را به آتش می کشید و از آتش کشیدن آنها شما امتیاز کسب می کنید و از این امتیازات کسب شده برای سفارش آیتیم های جدید استفاده می کنید.داستان بازی به صورت پیچیده ای طراحی شده است که بازیکن با عبور از هر مرحله جزییات بیشتری از آن را به دست می آورد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید پیکو دانلود .

mamtech بازدید : 333 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

http://s2.freeupload.ir/i/00038/4tvd7jk6g4ta.jpg

با نرم افزار PhotoWonder می توانید به گرفتن عکس های هنری توسط دوربین خود بپردازید و برای عکس های خود یک اسلایدشوی حرفه ای بسازید و جلوه ای خاص و زیبا به تصاویر خود ببخشید .مجموعه ای از افکت های هنری و بسیار زیبایی در این اپلیکیشن گنجانده شده که می توانید از آن ها استفاده کنید . با داشتن این برنامه می توانید هنگام عکسبرداری برروی تصاویر خود افکت های کلاسیکی را اعمال کنید . توجه داشته باشید که پس از ویرایش تصاویر این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید پیکو دانلود .

mamtech بازدید : 345 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

http://up.picoodownload.ir/up/picodownload/Pictures/spongebob-squarepants189186.jpg

نام انیمیشن : SpongeBob SquarePants – باب اسفنجی شلوار مکعبی

سال انتشار: ۱۹۹۹ – تا الان

مدت زمان: میانگین ۸ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : DVDRip 480p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه : باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد…پیکو دانلود

mamtech بازدید : 305 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

http://up.picoodownload.ir/up/picodownload/Pictures/Super-Senses-cover.jpg

نام مستند: Super Senses The Secret Power Of Animals Season 1 – نیروهای خارق العاده حیوانات

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۸ دقیقه

حجم: ۵۵۸ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

BBC

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند جذاب و دوست داشتنی نیروهای خارق العاده حیوانات، توسط دو محقق طبیعت با نام ها Aryee و Czerski اجرا می شود که آن ها در این مستند به بررسی حس هایی که حیوانات در قیاس با انسان ها دارا هستند می پردازد و …پیکو دانلود

mamtech بازدید : 351 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مثل من مثل تو با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰

ترانه ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی ، میکس و مسترینگ : پیام تونی

Download New Music Iman Gholami Like Me Like You


برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

mamtech بازدید : 251 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۶۹ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.



mamtech بازدید : 298 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده عشق برفی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰

موسیقی : ماهان ، ترانه : سیاه – ماهان ، تنظیم : سعید تاج

Download New Music Hamid Talebzadeh Snow Love

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

mamtech بازدید : 373 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا امام رضا با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ ترانه

موزیک و ترانه سرا : حامد محضرنیا ، تنظیم : داوود محمدی

Download New Music Hamed Mahzarnia Imam Reza

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • قالب وبلاگ
  • آموزش اتوکد
  • آموزش اتوکد
  • آموزش | دانلود
  • قالب وبلاگ
  • گیفت کارت پلی استیشن 100 دلاری
  • فرش 1200 شانه کاشان
  • ساندویچ پانل دیواری
  • آتلیه کودک
  • مقاله
  • وی اس تی
  • متن کامل پايان نامه
  • پايان نامه حسابداري مالياتي
  • پايان نامه حقوق
  • پايان نامه علوم اجتماعي جامعه شناسي
  • پايان نامه دانلود
  • پايان نامه هاي ارشد
  • دانلود فايل پايان نامه
  • پايان نامه روانشناسي
  • دانلود مقاله معماري
  • خرید لباس
  • آتلیه عروس
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور تایلند
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • گیفت کارت آیتونز
  • پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
  • خرید سرور اختصاصی آمریکا از مبین هاست
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود آهنگ
  • نرم افزار
  • اس ام اس عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • لباس خواب
  • سفره عقد
  • پنل تبلیغات در تلگرام
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    دوست داریم بیشتر چه مطلبی بگزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 945
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 137
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 987
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 21,761
  • بازدید سال : 100,015
  • بازدید کلی : 841,628